جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

بهترین و ساده ترین نرم افزار حسابداری و فروشگاهی در مازندران

نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما با نام "کارما مارکت" ،مخصوص کسب و کارهای کوچک و سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می باشد. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا این نرم افزار حسابداری بهترین انتخاب برای فروشگاه های استان مازندران و کل ایران می باشد .

نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما با نام "کارمامارکت" ،مخصوص کسب و کارهای کوچک و سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می باشد. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا این نرم افزار حسابداری بهترین انتخاب برای فروشگاه های استان مازندران و کل ایران می باشد . 

1.قیمت مناسب : 

امروزه یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک نرم افزار، قیمت آن است. برنامه حسابداری فروشگاهی مارکت در این زمینه با توجه به امکانات گسترده، مناسب ترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی موجود در بازار می باشد. 

2.جامعیت نرم افزار : 

در نرم افزارهای دیگر موجود در بازار مانند حسابداری هلو ، قیاس ، محک و ... شما برای اضافه نمودن هر قابلیت و ماژول مثلا اتصال به شبکه، هزینه جداگانه پرداخت می نمایید ولی در نرم افزار فروشگاهی کارمامارکت، تمامی آن امکانات بصورت یکجا با قیمتی حتی کمتر به شما داده می شود.با خرید نرم افزار حسابداری مارکت شما می توانید تمامی فرایندهای فروشگاه خود را بدون خرید بسته ای اضافی راه اندازی نمایید.

3.پشتیبانی و آموزش :

نرم افزار فروشگاهی کارمامارکت، به گونه ای طراحی شده که کار با آن به ساده ترین شکل ممکن حتی با کمترین دانش حسابداری ممکن باشد ولی در کنار آن یک مجموعه اموزشی ویدیویی کامل به شما تقدیم می گردد که می توانید به راحتی تمامی فرایندهای مالی را آموخته و پیاده سازی نمایید. همچنین این نرم افزار دارای شش ماه پشتیبانی رایگان می باشد . فرقی نمی کند شما از کجای ایران هستید ما با روش های مختلف تلفنی و اینترنتی در کنار شما خواهیم بود . 

4.راحتی و سادگی :

فرایند ثبت و صدور اسناد مالی در این نرم افزار فروشگاهی، بصورت خودکار انجام می گردد و شما درگیر اصطلاحاتی مانند دفاتر مالی و ... نمی شوید . این نرم افزار فروشگاهی این امکان را به شما می دهد که به سادگی تمامی فرایندها و گزارش های مالی مورد نیاز خود را با کمترین درگیری در مباحث حسابداری بدست آورید.

5.امکان اتصال و ارتباط با سخت افزارهای مختلف :

ترازوی فروشگاهی، بارکد خوان ، پوزهای بانکی ، لیبل پرینت و ... تمامی این دستگاه ها به راحتی می توانند به این نرم افزار متصل شوند و از آنها در نرم افزار فروشگاهی کارمامارکت، استفاده نمایید.

6.ساده اما حرفه ای و همه فن حریف : 

با وجود سادگی و راحتی، این نرم افزار فروشگاهی، مجموعه ای کامل از امکانات مانند تعریف سطوح دسترسی کاربران ، امکان ساخت گزارش های مالی مختلف توسط کاربر ، تعریف صندوق های متفاوت و ... را دارا می باشد که آنرا به عنوان انتخاب اول برای کسب و کارها می کند.

این ها تنها بخش کوچکی از مزیت های نرم افزار فروشگاهی کارمامارکت، بوده که آنرا به عنوان گزینه اصلی خرید نرم افزار حسابداری فروشگاه ها و کسبه می کند . 

در پایان اگر شما کسب و کاری در مازندران هستید فرقی نمی کند از ساری ، بابل ، آمل ، نکا ، بهشهر .... ما افتخار می کنیم که به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری استان مازندران انتخاب شما و خدمتگزار شما باشیم.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی